.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاداز روزه خواری علنی مسافران درمازندران

امام جمعه موقت ساری با تاکید بر رفع فقر و بیکاری توسط رئیس دولت یازدهم، از روزه خواری علنی برخی مسافران در نقاط مختلف استان انتقاد کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساری با اشاره به فیوضات ماه مبارک رمضان، افزود: باید فضایل و برکات ماه مبارک رمضان برای همگان تبیین شود تا بتوانیم در این ماه پربرکت از فیوضات آن بهره مند شویم.

وی افزود: نباید با ایجاد شبهات تزلزل در دین ایجاد کرد و با افرادی که اقدام به روزه خواری علنی در جامعه می کنند باید برخورد شود.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه متاسفانه مشاهده شده که افرادی از گردشگران تابستانی با پهن کردن سفره غذا اقدام به روزه خواری می کنند، تصریح کرد: نیروی انتظامی باید با مظاهر روزه خواری برخورد جدی کند.

قاسمی با بیان اینکه سنت صله رحم در ماه رمضان نباید فراموش شود، یادآور شد: با افزایش این سنت، سلامتی و طول عمر برای انسان ایجاد می شود.

الگوبرداری از سیره حضرت خدیجه(س)

وی با اعلام اینکه در ماه رمضان نباید همسایگان را آزار و اذیت کرد، افزود: مراعات حقوق برادران دینی در ماه صیام باید صورت گیرد.

خطیب نماز جمعه مرکز استان با تسلیت سالروز شهادت حضرت خدیجه (س)، گفت: جایگاه والای این همسر وفادار پیامبر اسلام باید در جامعه تبیین شود.

قاسمی با بیان اینکه والدین در سبک زندگی مدنظر رهبری باید از زندگانی پیامبر اسلام و حضرت خدیجه الگو بگیرند، اظهار داشت: سنت کمک به فقرا و مستمندان باید در جامعه احیا شود.

وی با تقدیر از خلق حماسه سیاسی ملت ایران در 24 خرداد، افزود: ملت ایران در این روز حماسه ای خلق کردند که دولتمردان باید قدردان خدمات این افراد باشند.

امام جمعه موقت ساری با تقدیر از خدمات هشت ساله دولت احمدی نژاد برای خدمت رسانی به مردم، گفت: رئیس جمهور منتخب به وعده های داده شده در حوزه اشتغال و ایجاد آرامش روانی در جامعه عمل کند.

وی با بیان اینکه مردم مازندران در همه عرصه های سیاسی و تاریخی پس از انقلاب، یاور ولایت فقیه بوده و هستند، افزود: بیشترین آرای رئیس جمهور منتخب متعلق به مردم مازندران بوده است.

توجه بیشتر رئیس جمهور منتخب به مازندران

قاسمی با اشاره به اینکه بیش از 93 درصد مردم مازندران به رئیس جمهور منتخب رای دادند، تصریح کرد: حجت الاسلام روحانی بیشترین رای را در مازندران کسب کرده بنابراین از این شخصیت انتظار می رود که توجه بیشتری به مازندران داشته باشد.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه مردم مازندران نقش اساسی در تامین نیاز غذایی آحاد کشور را دارند، اظهار داشت: کشاورزان این استان در فصل برداشت محصول از دولتمردان می خواهند تا جلوی واردات بی رویه برنج و سایر محصولات باغی را بگیرند.

قاسمی با اشاره به اینکه مازنیها از رئیس جمهور منتخب می خواهند تا مازندران را از محرومیت زایدالوصف آن دور کند، افزود: اگر چه مازندران قطب کشاورزی و گردشگری کشور بوده ولی توفیقات چندانی در این حوزه نصیب استان نشده است.

وی خواستار اجرای پروژه های بزرگ و زیربنایی از سوی رئیس جمهور منتخب در استان شد و گفت: باید فکری برای رفع محرومیت و فقر در مازندران کرد.

خطیب جمعه مرکز استان با تاکید بر احصا نیازمندیها و نیازهای واقعی مازندران از طریق نخبگان، اساتید و مجمع نمایندگان مازندران و ارائه آن به رئیس جمهور منتخب، گفت: باید با حفظ وحدت بین مسئولان بتوانیم جامعه ای آرام و توام با مودت و شکوفایی را برای ملت در دولت یازدهم فراهم کنیم.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.